Allmänna frågor kring verktyget
Vilka är de främsta fördelarna med Magnet?
- Vår support med 97 till 100 procents kundnöjdhet.
- Användarvänligheten i verktyget – gör det enkelt och smidigt för dig att använda det.
- Lätt att komma igång – sparar tid och kostnader för dig i din vardag.
- Snygga mallar ingår.
- Möjligheten att testa fullt ut, kostnadsfritt.
- Att alla, även personer helt utan tekniska kunskaper, kan skapa event i verktyget.
- Flexibiliteten i layouten, som ger stora möjligheter att påverka i princip alla mått och placeringar.
- Ständig utveckling, vi släpper kontinuerligt nya funktioner och förbättringar.
- Att det går på bara någon minut att skapa en anmälningssida.
- Den goda överblicken över vem som har anmält sig och vilka som har betalat.
Är eventsidorna mobilanpassade och responsiva?
Ja, för alla typer av mobiler och surfplattor.
Hur kommer jag igång?
Hur gör jag för att logga in i verktyget?
Klicka på Logga in högst upp till höger här på vår webbplats. Ange ditt användarnamn och lösenord och logga in.
Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag då?
Klicka på rutan Glömt ditt lösenord?. Fyll i ditt användarnamn så skickar vi information till din e-postadress om hur du byter ditt lösenord.
Jag har bytt e-postadress, hur får jag reda på mina inloggningsuppgifter?
Om du har bytt e-postadress eller om den adress du angett för att få dina inloggningsuppgifter inte finns registrerad hos oss – kontakta vår support på 0225-410 22 eller på support@magnetevents.com, så hjälper vi dig.
Hur ser er policy för lösenordskomplexitet ut?
Minst:
- 8 tecken
- 1 stor bokstav
- 1 siffra eller specialtecken.
Vilken hjälp kan jag få från supporten?
Med Freemium-kontot har du fri tillgång till vår support via e-post vardagar mellan kl. 08.00 och 17.00.
Har du en betallicens har du oavsett nivå fri tillgång till vår support via telefon, e-post och chatt vardagar mellan kl. 08.00 och 17.00.
Hur når jag supporten?
Vår kundsupport når du vardagar mellan kl. 08.00 och 17.00 på 0225-410 22 eller via e-post support@magnetevents.com.
Vad är ett Freemium-konto?
Freemium-kontot är den första nivån på våra licenser, där det är med en reklambanner från Paloma på de eventsidor du skapar. Du kan publicerar ett event i taget med max 30 deltagare i varje. Med Freemium-kontot har du full tillgång till Magnets funktionalitet förutom de inbyggda betallösningarna. Dessutom ingår fri support via e-post.
Hur snabbt kan jag få en demo på verktyget?
Oftast kan du få en demo redan samma dag som du skapat ditt konto. Boka en tid via sales@magnetevents.com eller via vår support.
Jag ser att ni anordnar webbinarier. Hur funkar det?
Vi arrangerar kostnadsfria webbinarier på 30 minuter, som en extra service. Vi kan också erbjuda mer skräddarsydda utbildningar. Kontakta oss om du är intresserad!
Vad kostar det?
Priset baseras på antalet deltagare som du vill kunna ta emot anmälningar från. Magnet är gratis upp till 30 deltagare. Se priser. länka till paloma.se/verktyg/event/priser
Hur säger jag upp mitt konto?
Du kontaktar vår kundsupport.
Frågor och svar om hur du använder verktyget hittar du i vårt hjälpcenter när du är inloggad.
Uppgradering
Jag vill ta emot fler deltagare, hur uppgraderar jag mitt konto?
Det kan du själv göra inne i verktyget under menyn Uppgradera. Du kan också kontakta kundsupport.
Jag har frågor kring uppgraderingen. Vart vänder jag mig?
Kontakta kundsupport på 0225-410 22.
Vad innebär det att uppgradera min licens?
Det betyder att du ökar din nivå av möjligt antal inbjudna/deltagare.
Vad kostar det att uppgradera min licens från Freemium till betalande?
Det är beroende av vilken nivå du behöver och väljer. Se priser.
Hittade du inte det du sökte? Tveka inte att kontakta oss!